مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-22اقتصادي

خرید لوازم یدکی تقلبی، بازی با جان مردم


معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان همدان بر خرید کالا به همراه فاکتور توسط شهروندان متقاضی خرید لوازم یدکی خودرو تأکید کرد.

- ایسنا/همدان معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان همدان بر خرید کالا به همراه فاکتور توسط شهروندان متقاضی خرید لوازم یدکی خودرو تأکید کرد.

مرتضی بیدآبادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اگر شهروندان هنگام خرید لوازم یدکی خودرو در خواست فاکتور نداشته باشند، قابل پیگیری نیست، تصریح کرد: وجود فاکتور به عنوان مدرک از فروشگاه بوده و قابلیت پیگیری دارد در حالیکه اگر مشتری از فروشگاه درخواست فاکتور نداشته باشد، ممکن است فروشنده اعلام عدم فروش کند، بنابراین توصیه می شود شهروندان هنگام خرید لوازم یدکی خودرو درخواست فاکتور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه لوازم یدکی خودرو شهروندان باید دقت کافی داشته باشند و از خرید لوازم تقلبی خودداری کنند چرا که این موضوع بازی با جان و مال مردم است، بر حساسیت لوازم یدکی خودروهای ویژه حمل و نقل عمومی تأکید کرد و افزود: لوازم این خودروها در صورتیکه تقلبی باشند با جان تعداد زیادی مسافر بازی می شود.

بیدآبادی با بیان اینکه برخی کالاها به صورت قاچاق وارد می شود، تصریح کرد: در خصوص کالای قاچاق تنها بحث اقتصادی مورد بحث بوده درحالیکه اصل بودن کالا رعایت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید لوازم یدکی تقلبی، بازی با جان مردم

خرید لوازم یدکی تقلبی، بازی با جان مردم