مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-22سياسي

رأی قوه قضاییه مبنی بر خلع ید خریدار هفت تپه ابلاغ نشده است


معاون حقوقی سازمان خصوصی سازی گفت: رأی قوه قضاییه مبنی بر خلع ید خریدار هفت تپه هنوز ابلاغ نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی از نمایندگان مجلس روز گذشته در توییت های جداگانه اعلام کردند که رأی خلع ید خریدار شرکت کشت و صنعت هفت تپه به صورت قطعی صادر شده و این شرکت به دولت برمی گردد.

در این زمینه خبرنگار فارس با محمدامین یوسفی معاون حقوقی سازمان خصوصی سازی تماس گرفت و از وی پرسید آیا رأی قطعی خلع ید خریدار هفت تپه و برگشت آن به دولت انجام شده است، گفت: هنوز این رأی به ما ابلاغ نشده و باید از قوه قضاییه و نمایندگانی که خبر را ذکر کرده اند سؤال کنید.

به گفته وی طبق روال قانونی این دعوا سال گذشته اقامه شده و در هیات داوری مطرح شد و سپس برای اعتراض آن سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از دولت اعتراض زده و پرونده را برای اعلام رأی قطعی به قوه قضاییه مجتمع شهید بهشتی ارسال کرده است.

ما هم شنیده ایم، این رأی صادر شده اما هنوز به طرفین دعوا یعنی سازمان خصوصی سازی و خریدار قبلی ابلاغ نشده است، چون ابلاغ رأی معمولا به صورت همزمان به طرفین دعوا اعلام می شود.

معاون حقوقی سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: اگر از ما سؤال کنید می گوییم تا این لحظه هنوز رأی قطعی ابلاغ نشده و تعیین تکلیف این پرونده دست قوه قضاییه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی قوه قضاییه مبنی بر خلع ید خریدار هفت تپه ابلاغ نشده است

رأی قوه قضاییه مبنی بر خلع ید خریدار هفت تپه ابلاغ نشده است