مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-22اقتصادي

مغایرت کالاهای بازار یزد با استانداردهای ملی چقدر است؟


مدیر کل استاندارد استان یزد اعلام کرد: از مجموع 1133 مورد آزمون انجام شده روی نمونه های اخذ شده از واحدهای تولیدی و صنفی به منظور سنجش میزان ارزیابی انطباق کالاها با استانداردهای ملی، - ایسنا/یزد مدیر کل استاندارد استان یزد اعلام کرد: از مجموع 1133 مورد آزمون انجام شده روی نمونه های اخذ شده از واحدهای تولیدی و صنفی به منظور سنجش میزان ارزیابی انطباق کالاها با استانداردهای ملی، حدود 200 مورد مغایرت مشاهده شد.

محمد رضا زارع بنادکوکی در گفت وگو با ایسنا در این باره تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و 628 مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی، خدماتی و صنفی در استان انجام شده که 968 مورد آنها مربوط به نمونه برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش سطح استان در قالب 514 مورد بازرسی از این واحدها بوده است.

وی ادامه داد: مطابق شرح وظایف و برنامه های ابلاغی از سوی ستاد مرکزی سازمان ملی استاندارد ایران، از دیگر اقدامات این اداره کل اجرای طرح طاها(طرح اجرای هماهنگ استاندارد) است که در این راستا و طی مدت گفته شده، سه هزار و 146مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای صنفی سطح بازار استان انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مجموع آزمون های انجام شده روی نمونه های اخذ شده از واحدهای تولیدی و صنفی به منظور سنجش میزان ارزیابی انطباق ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغایرت کالاهای بازار یزد با استانداردهای ملی چقدر است؟

مغایرت کالاهای بازار یزد با استانداردهای ملی چقدر است؟