مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-22اقتصادي

آغوش باز دبی برای رهبران سیاسی فراری و البته ثروتمند


چند روز بعد از آن که اشرف غنی از وطنش – بر اساس ادعاها با یک هلیکوپتر مملو از بیش از 169 میلیون دلار پول نقد – فرار کرد این رییس جمهور سابق افغانستان در بهشت امن جدیدش، - دبی- یک دیزنی لند واقعی برای دیکتاتورهای مخلوع- ظاهر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نیویورک پست، دبی غنی را که فرار با چنین ثروتهایی تکذیب کرد، بر اساس مبنای انساندوستانه قبول کرد.

اگر تاریخ را ملاک قرار دهیم، رییس جمهور سابق افغانستان بر خلاف دیگر پناهجوها در دبی که در اجتماعات در چادر در صحرا زندگی می کنند، یک زندگی لاکچری در خانه جدیدش دارد.

امارات متحده عربی که متشکل از دبی، ابوظبی و پنج شیخ نشین دیگر از رهبران رسوا شده با متانت استقبال می کند – به ویژه آنهایی که انبوهی پول نقد به دست آمده از راه های مشکوک داشته یا میتواننددر بازی های شطرنج دیپلماتیک مفید باشند.

در حالی که اشرف غنی با وضعیت جدید اخت پیدا می کند و دخترش مریم به عنوان یک هنرمند در یک خانه لاکچری در بروکلین زندگی می کند اینجا به برخی پناهجویان رده بالایی که او می تواند با آنها ضمن وقت گذرانی در امارات متحده عربی حشر و نشر داشته باشد می پردازیم: پرویز مشرف، نخست وزیر سابق پاکستان او که یک بار رییس جمهور پاکستان بوده و از سال 2001 تا 2008 این کشور را رهبری کرد، با اتهام خیانت به کشورش مواجه شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغوش باز دبی برای رهبران سیاسی فراری و البته ثروتمند

آغوش باز دبی برای رهبران سیاسی فراری و البته ثروتمند