مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-22ورزشي

دلیل استعفای مشکوک مربی وزنه برداری چه بود؟


مربی مستعفی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان گفت: نمی خواهم مسائل را بازگو کنم که چه اتفاقی افتاده فقط باید بگویم که مشکلی با فدراسیون نداشتم و دلیل استعفایم این موضوع نبود.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ علی جباری مربی با سابقه وزنه برداری ایران از سمت خود کناره گیری کرد.

پس از اتفاقات المپیک توکیو و اعزام نشدن جباری و جایگزین شدن محسن بیرانوند چنین اتفاقی پیش بینی می شد و محمد حسین برخواه باید دستیار دیگری را انتخاب کند که البته با توجه به دلخوری اکثر قهرمانان به نام این رشته، برخورد نادرست فدراسیون با آن ها و شرایط اسفناک وزنه برداری باید دید چه کسی جایگزین خواهد شد.

علی جباری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در این باره اظهار کرد: بالاخره هر آمدی یک رفتی دارد؛ مسئله خاصی نبود و تصمیم گرفتم با تیم بزرگسالان همکاری نداشته باشم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اختلافی با فدراسیون ایجاد شده که چنین تصمیمی گرفتید گفت: نه من مشکلی با فدراسیون ندارم و فدراسیون در هر جای دیگری از من کمک بخواهد قبول می کنم ولی فعلا ترجیح دادم در تیم بزرگسالان فعالیت نداشته باشم.

جباری در ادامه صحبت های خود در مورد تصمیم ناگهانی خود تصریح کرد: نمی خواهم وارد جزییات شوم فقط باید بگویم همه فکر می کنند من با فدراسیون اختلاف پیدا کردم اما اینطور نیست و فقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل استعفای مشکوک مربی وزنه برداری چه بود؟

دلیل استعفای مشکوک مربی وزنه برداری چه بود؟