مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-22بين الملل

بازداشت قانونگذار تونسی به اتهام فساد


نیروهای امنیتی تونس یکی از نمایندگان پارلمان این کشور از فراکسیون زنده باد تونس را به اتهام پولشویی و ثروت اندوزی از راه غیرقانونی بازداشت کردند.

- نیروهای امنیتی تونس یکی از نمایندگان پارلمان این کشور از فراکسیون "زنده باد تونس" را به اتهام پولشویی و ثروت اندوزی از راه غیرقانونی بازداشت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، حسام الدین الجبابلی، سخنگوی گارد امنیتی تونس اظهار کرد: لطفی علی، نماینده پارلمان تونس از فراکسیون زنده باد تونس همراه را همسرش در منزلی واقع در منطقه لافایات در پایتخت تونس بازداشت شد.

الجبابلی گفت: بازداشت لطفی علی در چارچوب تعقیب چهره های فراری از دست دستگاه عدالت و مرتبط با پرونده های فساد مالی و پولشویی انجام شد.

سخنگوی گارد امنیتی تونس تاکید کرد: با رایزنی دادستانی کل در بخش پرونده های اقتصادی و مالی دادگاه بدوی، اجازه تشکیل پرونده ای قضایی علیه این نماینده با موضوع پولشویی و کسب ثروت از راه غیرقانونی و تعارض منافع صادر شد.

او در ادامه گفت: همچنین یک پرونده قضایی با موضوع پناه داده به چهره فراری از دستگاه قضایی علیه مالک منزلی که این نماینده و همسرش در آنجا اقامت داشتند، تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت قانونگذار تونسی به اتهام فساد

بازداشت قانونگذار تونسی به اتهام فساد