مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:102021-08-22سياسي

تعطیلات و گره کور شیوع سریع کرونا !


تعطیلات 6 روزه کرونایی در مازندران تمام شده و به غیر از 7 رده صنفی، فعالیت سایر مشاغل، مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی آزاد شد؛موضوعی که با واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی و حقیقی قرار گرفت و معتقد بودند باید این تعطیلات تا پایان خیز پنجم کرونا، - ادامه دار می بود چرا که تنها این چند روز برای از بین بردن این خیز عجیب و سهمگین کرونا، کافی به نظر نمی رسید.

هرچند باید گفت با شروع تعطیلات چند روزه ادارات و تمامی مراکز و فروشگاه های سطوح دوم به بعد کشور و همچنین پافشاری برای ممنوعیت سفرها، آمار مبتلایان به کرونا طی این چند روز کاهش قابل ملاحظه ای داشته است.

به گفته بسیاری از شهروندان و کادر درمان، تعطیلات چند روز اخیر بر خلاف تعطیلات گذشته که تنها ختم به محدودیت سفر می شد، توانست تا حد زیادی از سفرهای غیر ضروری جلوگیری کند و تعطیلی مراکز و فروشگاهها و واحدهای صنفی نیز در این میان بسیار تاثیر گذار بود.

لزوم ادامه ممنوعیت سفر از سوی دولت یکی از پرستاران بخش کرونا بیمارستان شهید بهشتی نوشهر که این مدت روزهای بسیار سخت و طاقت فرسایی بر وی و همکارانش گذشت طی گفت وگویی با ایسنا، با اشاره به آمار بالای مبتلایان به کرونا و افزایش مرگ و میر ناشی از ویروس دلتا طی یک ماه اخیر، اظهار کرد: چند هفته اخیر روزهای بسیار سختی بر من و همه کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلات و گره کور شیوع سریع کرونا !

تعطیلات و گره کور شیوع سریع کرونا !