مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-22فرهنگي

تدوین کتابی برای آشنایی نسل آینده با چگونگی توسعه بیوتکنولوژی در کشور


رییس انجمن بیوتکنوژی با اشاره به اقدامات مرحوم دکتر قره یاضی در زمینه توسعه بیوتکنولوژی کشور، گفت: در حال تاسیس بنیاد قره یاضی هستیم که به نظر من باید در این زمینه کتابی نوشته شود تا نسل آینده بداند که چگونه علیرغم تهمت ها این علم در کشور توسعه یافته است.

- رییس انجمن بیوتکنوژی با اشاره به اقدامات مرحوم دکتر قره یاضی در زمینه توسعه بیوتکنولوژی کشور، گفت: در حال تاسیس بنیاد قره یاضی هستیم که به نظر من باید در این زمینه کتابی نوشته شود تا نسل آینده بداند که چگونه علیرغم تهمت ها این علم در کشور توسعه یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سیروس زینلی در، معرفی شدند و جایزه زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه دکتر قره یاضی در نیمه راه برگزاری این همایش ها به دلیل ابتلا به کرونا چشم از جهان فروبست، یادآور شد: بر این اساس اقدام به راه اندازی بنیاد دکتر قره یاضی کردیم که به نظر من باید در زمینه فعالیت و اقدامات وی در زمینه توسعه بیوتکنولوژی، کتابی تدوین شود تا نسل آینده بدانند که علیرغم وجود محرومیت ها، تهمت ها و مانع گذاری ها این علم در کشور چگونه توسعه یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دوازدهمین همایش و چهارمین همایش بیوتکنولوژی از امروز یکشنبه 31 مرداد ماه آغاز شد و تا روز سه شنبه 2 شهریور ماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین کتابی برای آشنایی نسل آینده با چگونگی توسعه بیوتکنولوژی در کشور

تدوین کتابی برای آشنایی نسل آینده با چگونگی توسعه بیوتکنولوژی در کشور