مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-22اقتصادي

منع تردد خودروهای با پلاک غیربومی تا پایان هفته


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: منع تردد خودروهای با پلاک غیربومی به منظور کاهش ویروس کرونا تا پایان هفته جاری در استان ادامه دارد.

- سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: با وجود پایان یافتن تعطیلات اخیر، ممنوعیت های ترافیکی بین استانی تا پایان هفته در این استان پابرجا است و کماکان ورود خودورهای غیربومی به داخل و خروج خودروهای بومی از استان ممنوع است.

وی با بیان اینکه در این مرحله از اجرای طرح، علاوه بر اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای رانندگان متخلف، سعی شده است این افراد به شهرهای مبدا و محل سکونت عودت داده شوند، تصریح کرد: تمام مجوزهای صادره توسط فرمانداری ها مبنی بر تردد بین استانی نیز از درجه اعتبار ساقط می شود و هموطنان حتی با داشتن مجوزهای صادر شده، راهی سفر نشوند زیرا از ادامه سفر آنها جلوگیری خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تاکید کرد: مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، افرادی که امر ضروری دارند و این امور جزء مواردی است که توسط وزارت کشور به فرمانداری ها ابلاغ شده، می توانند در این ایام به صورت محدود و روزشمار مجوز تردد بگیرند.

کهزادی تصریح کرد: منع تردد فقط مختص بین استان ها است، تردد بین شهرهای یک استان و همچنین برای ناوگان بار و مسافر منعی ندارد و مقررات منع تردد شبانه از ساعت 22


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع تردد خودروهای با پلاک غیربومی تا پایان هفته

منع تردد خودروهای با پلاک غیربومی تا پایان هفته