مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-22اقتصادي

پرونده کاخ پرحاشیه سیمرغ روی میز مسؤولان جهاد کشاورزی


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، گفت: پرونده کاخ پرحاشیه ساخته شده در اراضی شالیزاری شهرستان سیمرغ روی میز کارشناسان این مجموعه قرار دارد و در حال بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همه چیز از فروش یک ویلا بسیار بزرگ آغاز شده است، صاحب این مجموعه که برای فروش کاخ خویش اقدام به انتشار آگهی در فضای مجازی کرده در حال حاضر با واکنش افکار عمومی مواجه شده که چه طور مجموعه ای به این بزرگی درست وسط اراضی شالیزاری مجوز ساخت دریافت کرده است.

در حالی این کاخ بزرگ در مازندران ساخته شده که متولیان استانی حساسیت های ویژه ای برای جلوگیری از تغییر اراضی کاربری در استان مازندران را در دستور کار خویش قرار دادند.

  دست اندازی به اراضی کشاورزی و منابع طبییعی طی این سال ها با حساسیت های ویژه ای مواجه است، تخریب چندین بنای غیرمجاز و رسانه ای شدن آن حتی مردم را نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز حساس کرده است.

حساسیت های جدی دستگاه قضا هم تا حدوی زمینه کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز را فراهم کرده است با همه این وجود این سوال برای افکار عمومی ایجاد شده که چرا با وجود حساسیت های موجود کاخ بزرگی در وسط زمین شالیزاری به وسعت سه هکتار احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده کاخ پرحاشیه سیمرغ روی میز مسؤولان جهاد کشاورزی

پرونده کاخ پرحاشیه سیمرغ روی میز مسؤولان جهاد کشاورزی