مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:372021-08-22پزشكي

بی محلی وزارت بهداشت به یک مطالبه


معاون گردشگری در نامه ای از وزارت بهداشت درخواست کرد مشاغل گردشگری را برای ایمن سازی سفر در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار دهند.

این درخواست حدود یک ماه پیش به وزارت بهداشت ارائه شده، - اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی تیموری ـ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ پنجم مردادماه در نامه ای به علیرضا رییسی ـ معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ـ یادآور شده است: بحران ها و فجایع طبیعی پی در پی و از همه خطیرتر شیوع ویروس کرونا از سال 1398 موجب خسارات و لطمات جبران ناپذیری بر پیکره صنعت گردشگری به عنوان یکی از کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا شده است.

نقش مؤثر و بی بدیل صنعت گردشگری به عنوان یکی از پیشروترین صنایع درآمدزا و اشتغال زا به دلیل حجم خسارات وارده تا پایان سال 1399 به مبلغ 32 هزار میلیارد تومان، فعالیت های این بخشِ تاثیرگذار در توسعه اقتصادی کشور را مختل کرده است.

از آن جایی که مشاغل گردشگری بر اساس تصمیم کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در گروه یک رتبه بندی مشاغل قرار گرفته و به دلیل ضرورت فعالیت در شرایط خاص کرونایی از یک سو و ارتباط مستقیم با افراد مختلف مراجعه کننده از سوی دیگر، در معرض مستقیم ابتلا به این بیماری قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی محلی وزارت بهداشت به یک مطالبه

بی محلی وزارت بهداشت به یک مطالبه