مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:372021-08-22اقتصادي

رفع تصرف 5 هزار متر از اراضی دولتی همدان در مردادماه


معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف و خلع ید 5170 متر مربع از اراضی ملی استان همدان به ارزش 75 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف و خلع ید 5170 متر مربع از اراضی ملی استان همدان به ارزش 75 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، علیرضا صارمی اظهار کرد: چهار مورد رفع تصرف از اراضی دولتی در استان همدان به مساحت پنج هزار متر مربع در مرداد ماه سال جاری توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان انجام شد.

صارمی تصریح کرد: اراضی رفع تصرف شده، واقع در مناطق حیدره، دره دوستعلی، روستای فقیره به سمت خاکو، تپه امام گل و منطقه خاکو بود.

وی ادامه داد: متخلفان در چند قطعه و در حدود 150 متر مربع از اراضی تصرفی مذکور، اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند که یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، اقدام به تخریب آن کرد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی همدان، خاطرنشان کرد: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، به صورت مستمر و شبانه روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی واقع در محدوده و حریم شهرهای استان را رصد می کند و در صورت مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 5 هزار متر از اراضی دولتی همدان در مردادماه

رفع تصرف 5 هزار متر از اراضی دولتی همدان در مردادماه