مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-22اقتصادي

محموله جدید کالاهای اساسی وارد بوشهر شد/ تخلیه 27 هزار تن برنج


ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از ورود محموله جدید کالاهای اساسی به بوشهر خبر داد و گفت: 27 هزار تن برنج در بوشهر تخلیه می شود.

- بهروز قره بیگی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور توسعه صادرات و واردات در بوشهر تلاش های گسترده ای صورت گرفته و شاهد بهبود وضعیت تجارت هستیم.

وی از صدور هشت میلیون و 800 هزار تن کالای غیرنفتی به کشور از طریق بندر بوشهر طی چهار ماه نخست امسال خبر داد و اضافه کرد: میزان واردات کالا هم طی این مدن 102 هزار تن بوده است.

مدیرکل گمرک بوشهر از ورود محموله جدید کالاهای اساسی به بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: این شناور حامل 27 هزار تن برنج است که عملیات تخلیه آن در حال انجام است.

وی اضافه کرد: از این شناور تاکنون 13 هزار تن برنج تخلیه شده است که به انبارهای چغادک و منطقه ویژه اقتصادی دو بوشهر انتقال یافته است.

واکسیناسیون کارکنان گمرک قره بیگی اظهارداشت: با هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ، 612 نفر از کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی گمرکات استان بوشهر علیه ویروس کرونا واکسینه خواهند شد.

وی با بیان این که 14 گمرک در سطح استان فعال است، افزود: در طرح واکسیناسیون کارکنان گمرکات استان بوشهر ابتدا کارکنان گمرک منطقه ویژه اقتصادی یک و دو بوشهر و طی برنامه ریزی اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله جدید کالاهای اساسی وارد بوشهر شد/ تخلیه 27 هزار تن برنج

محموله جدید کالاهای اساسی وارد بوشهر شد/ تخلیه 27 هزار تن برنج