مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-22بين الملل

سازمان ملل درصدد برچیدن کریدور هوایی انتقال بیماران از فرودگاه صنعا


انصارالله یمن از حذف پل هوایی برای امدادرسانی پزشکی در فرودگاه صنعا که هدف از آن انتقال بیماران یمنی از طریق این فرودگاه بود، خبر داد.

- انصارالله یمن از حذف پل هوایی برای امدادرسانی پزشکی در فرودگاه صنعا که هدف از آن انتقال بیماران یمنی از طریق این فرودگاه بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دکتر مطهر الدرویش، رییس کمیته پزشکی و مسئول این کریدور در صنعا در سخنانی گفت که سازمان بهداشت جهانی حذف پل پزشکی فرودگاه صنعا را که در ژانویه 2020 برای انتقال بیماران یمنی راه اندازی شده بود را به این جنبش اعلام کرده است.

وی افزود: یک سال پس از اعلام تعلیق این پل هوایی و ثبت هزاران مورد بیماری دشوار، سازمان بهداشت جهانی به ما اعلام کرده است که این پل را با توجه به اوضاع مادی این سازمان حذف می کند.

الدرویش ادامه داد: حدود 10 هزار مورد از 35 هزار موردی که نامشان برای عبور از کریدور متوقف شده توسط سازمان ملل ثبت شده است، بخاطر بیماری جان خود را از دست دادند.

از سوی دیگر خالد الشایف، مدیر کل فرودگاه بین المللی صنعا در سخنانی اعلام کرد که فرودگاه صنعا پس از بسته شدن در پنج سال گذشته بیش از 5000 پرواز بین المللی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل درصدد برچیدن کریدور هوایی انتقال بیماران از فرودگاه صنعا

سازمان ملل درصدد برچیدن کریدور هوایی انتقال بیماران از فرودگاه صنعا