مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-22پزشكي

رفسنجانی ها چه واکسن کرونایی تزریق کرده اند؟


مدیر گروه مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: از ابتدای انجام واکسیناسیون کرونا در رفسنجان تاکنون در نوبت های اوّل و دوّم؛ - ایسنا/کرمان مدیر گروه مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: از ابتدای انجام واکسیناسیون کرونا در رفسنجان تاکنون در نوبت های اوّل و دوّم؛ بیش از 68 هزار واکسن از نوع سینوفارم، بیش از 3700 واکسن اسپوتنیک، حدود 18 هزار واکسن آسترازانکا، بیش از 8000 واکسن کووایران برکت و 500 واکسن بهارات توزیع و تزریق شده است.

دکتر سیدمحسن نژادقادری امروز 31 مردادماه درباره روند واکسیناسیون کرونا در شهرستان های رفسنجان و انار اظهار کرد: از 21 بهمن سال گذشته همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون علیه کرونا در شهرستان های رفسنجان و انار آغاز شد و روزانه به طور میانگین دو تا سه هزار دوز واکسن نوبت اوّل در رفسنجان به گروه های هدف تزریق می شود.

وی ادامه داد: 10 درصد از مقدار واکسنی که به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ارسال می شود به شهرستان انار با 37 هزار نفر جمعیت تحویل داده می شود.

مدیر گروه مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عنوان کرد: برای اینکه از ازدحام و شلوغی هنگام واکسیناسیون در پایگاه مصلی شهر رفسنجان جلوگیری شود تمهیداتی اندیشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفسنجانی ها چه واکسن کرونایی تزریق کرده اند؟

رفسنجانی ها چه واکسن کرونایی تزریق کرده اند؟