مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-22سياسي

امام جمعه رشت: جهانیان برای دریافت واکسن برکت هجوم خواهند آورد


فلاحتی در خصوص واکسن کرونا ساخت ایران با نام برکت گفت: هنوز نتایج مثبت این واکسن را کسی نمی داند و قطعا در آینده جهانیان برای دریافت این واکسن هجوم خواهند آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، آیت الله فلاحتی در خصوص واکسن برکت گفت: هنوز نتایج مثبت این واکسن را کسی نمی داند و قطعا در آینده جهانیان برای دریافت این واکسن هجوم خواهند آورد.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت اظهار داشت: حرکت دولت جدید باید بر مبنای گام دوم انقلاب باشد؛ رهبر معظم در این حرکت، وضعیت مطلوب و وضعیت موجود را زیبا، و گذشته را افتخار آمیز و آینده را امیدوار مطرح کردند.

وی تصریح کرد: همچنین مدیران خرد و کلان می بایست بر مبنای سابقه شفاف، ایمان و عمل جهادی، وفاداری به انقلاب و نظام ولایی انتخاب شوند.

خطیب جمعه رشت با در پیش بودن یکم شهریور ماه، روز پزشک، ضمن قدردانی ویژه از کادر درمان، ویروس کرونا را آزمونی الهی یا نتیجه گناهان آدمیان عنوان و بیان کرد: متاسفانه عده ای قدر حضور در دوران طلایی انقلاب اسلامی را نمی دانند و مدام نق می زنند.

آیت الله فلاحتی با تحسین واکسن برکت گفت: هنوز نتایج مثبت این واکسن تولید داخل را هیچکس نمی داند و قطعا در آینده جهانیان برای دریافت این واکسن هجوم خواهند آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: جهانیان برای دریافت واکسن برکت هجوم خواهند آورد

امام جمعه رشت: جهانیان برای دریافت واکسن برکت هجوم خواهند آورد