مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 07:272021-08-22اجتماعي

وظیفه مراکز مثبت زندگی چیست؟


مراکز مثبت زندگی بهزیستی سبب تسهیل در ارائه خدمات به مددجویان این سازمان می شود.

- ایسنا/زنجان رییس بهزیستی خرم دره گفت: مراکز مثبت زندگی بهزیستی سبب تسهیل در ارائه خدمات به مددجویان این سازمان می شود.

شهرام رجبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی مراکز مثبت زندگی در شهرستان خرم دره، اظهار کرد: در حال حاضر دو مرکز مثبت زندگی در شهرستان فعال است.

یکی از این مراکز در جنوب شهر و دیگری در شمال شهر در حال ارائه خدمات به جامعه هدف هستند، مراکز مثبت زندگی با هدف تسهیل دسترسی گروه های هدف به خدمات سازمان راه اندازی شده است.

این مسئول با یادآوری اینکه بر حسب تعداد مددجویان پرونده های توان بخشی، امور اجتماعی و فعالیت های آموزشی و فرهنگی به این مراکز واگذار شده است، ادامه داد: ارائه خدمات مددکاری اجتماعی، توان بخشی، انجام اقدامات معیشتی، ارائه آموزش ها در زمینه مسائل اجتماعی از جمله خدمات این مراکز است.

رجبی با بیان اینکه این مراکز طبق دستورالعملی که سازمان بهزیستی پیش بینی کرده در شهرستان فعال هستند، تاکید کرد: تشکیل پرونده اولیه فرزندآوری، پیگیری امور مددکاری خانواده ها، استفاده از ظرفیت های خیرین من، شناسایی، ارائه آموزش های تشکیل و تحکیم خانواده، غربالگری سطح یک و پیشگیری از معلولیت ها، بخشی از فعالیت های مراکز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه مراکز مثبت زندگی چیست؟

وظیفه مراکز مثبت زندگی چیست؟