مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 07:562021-08-22ورزشي

شاید راه استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی هم ناکجاآباد باشد!


اگر مسئولان خوزستانی اکنون حامی استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان نباشند، شاید این دو تیم در آینده نزدیک راه ناکجا آباد و نابودی که استقلال اهواز طی کرد را دنبال کنند.

- شاید راه استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی هم ناکجاآباد باشد! ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال گفت: اگر مسئولان خوزستانی اکنون حامی استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان نباشند، شاید این دو تیم در آینده نزدیک راه ناکجا آباد و نابودی که استقلال اهواز طی کرد را دنبال کنند.

احمد تاجمیری دشتکی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت مبهم تیم استقلال ملاثانی برای تیم داری در لیگ یک، اظهار کرد: استقلال ملاثانی، برخاسته از دل محرومیت ها است و بدون شک سراسر خوزستان مملو از استعدادهای ناب و بکر فوتبال است، فرزندانی که در گرمای بالای 50 درجه و طاقت فرسا، پابرهنه و عاشقانه به دنبال توپ می دوند، به این امید و آرزوی این که روزی از میادین بزرگ کشوری و قاره ای و جهانی سر درآورند تا برگ زرینی بر کتاب افتخارات خوزستان و کشور اسلامی مان بیافزایند.

قطعا منطقه ملاثانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و عملکرد تیم استقلال این منطقه گواه روشنی بر این گفته است.

در منطقه محروم و مظلوم ملاثانی مردان و جوانانی زندگی می کنند که خون شان با فوتبال عجین شده و بدون آن، زندگی برای شان مفهومی ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید راه استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی هم ناکجاآباد باشد!

شاید راه استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی هم ناکجاآباد باشد!