مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-22سياسي

شورای شهر و شهرداری تویسرکان رنگ آرامش را به خود می بینند؟!


شورای شهر دوره پنجم تویسرکان با اختلافات عمیق اعضای شورا به تابلویی مملو از حاشیه تبدیل شد و حالا با تداوم حاشیه ها در شورای شهر ششم، معلوم نیست شورای شهر و شهرداری تویسرکان رنگ آرامش به خود می بییند یا خیر؟! - شورای شهر و شهرداری تویسرکان رنگ آرامش را به خود می بینند؟! ایسنا/همدان شورای شهر دوره پنجم تویسرکان با اختلافات عمیق اعضای شورا به تابلویی مملو از حاشیه تبدیل شد و حالا با تداوم حاشیه ها در شورای شهر ششم، معلوم نیست شورای شهر و شهرداری تویسرکان رنگ آرامش به خود می بییند یا خیر؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر شورای شهر دوره پنجم را پرحاشیه ترین شورای شهر تویسرکان در سال های اخیر بنامیم سخن گزافه ای بر زبان رانده نشده و مهترین عامل این حواشی و حرف و حدیث های خسارت بار، اختلافات بنیادی اعضای شورای شهر با یکدیگر بود.

در پنجمین شورای شهر تویسرکان شاهد مشاجرات و منازعات داخلی شورا، شکایت قضایی اعضای شورا از یکدیگر و استعفاهای مکرر و پس گرفته شده و پس گرفته نشده بودیم و با وجود اجرای برخی امور اجرایی خوب، در مجموع شورای شهر آن شورایی نشد که مردم انتظارش را داشتند.

بیشترین زمان، توان و اوقات مفید شورای شهر دوره پنجم تویسرکان به اختلافات داخلی و شکایت های حقوقی اختصاص یافت تا این شورا نتواند در زمینه مدیریت امور شهری و اجرای طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر و شهرداری تویسرکان رنگ آرامش را به خود می بینند؟!

شورای شهر و شهرداری تویسرکان رنگ آرامش را به خود می بینند؟!