مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-22اقتصادي

بیش از 2000 فقره بازرسی از صنوف طی تعطیلات چند روز اخیر در کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از بازرسی بالغ بر 2 هزار واحد صنفی، خدماتی و توزیع توسط بازرسان این سازمان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از بازرسی بالغ بر 2 هزار واحد صنفی، خدماتی و توزیع توسط بازرسان این سازمان خبر داد.

سالار حسین پور افزود: حوزه بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در کنار دیگر دستگاه های نظارتی استان از تاریخ 25مردادماه تاکنون و در قالب 25 تیم نظارتی در 2 شیفت کاری صبح و عصر در سطح استان، کار نظارت بر تمام صنوف را به پایان رساندند.

وی اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد 2065 فقره بازرسی از کلیه صنوف انجام که منجر به تشکیل 130 پرونده تخلف به ارزش 976 میلیون و 700 هزار ریال شده که جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یک تیم دیگر از بازرسان در مرکز استان و سایر شهرستان ها در قالب گشت مشترک با حضور تعزیرات حکومتی، اتاق ها و بسیج اصناف، بهداشت محیط و اماکن نیروی انتظامی نیز کار نظارت بر اجرای مصوبات ستاد کرونایی استان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی اصناف و عدم فعالیت های گروه های شغلی 2، 3 و 4 را به عهده داشته و تعداد 128 واحد متخلف صنفی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2000 فقره بازرسی از صنوف طی تعطیلات چند روز اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

بیش از 2000 فقره بازرسی از صنوف طی تعطیلات چند روز اخیر در کهگیلویه و بویراحمد