مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-22پزشكي

تردد مسافر از مرزهای قصرشیرین با شرایط ویژه و محدود امکان دارد


به صورت کلی در مرزهای شهرستان به روال عادی رفت و آمد مسافر نداریم، اما برای مسافرانی با شرایط ویژه با رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام تست کرونا تردد امکان پذیر است.

- مرادعلی تاتار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس در شهرستان قصرشیرین، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا دلتا نسبت به دیگر سویه ها بیشتر است که کشور و به تبع استان کرمانشاه و این شهرستان را هم درگیر کرده است.

وی وضعیت شهرستان را به لحاظ شیوع ویروس کرونا زرد اعلام کرد و گفت: دستورات ستاد ملی کرونا در خصوص محدودیت ها، ممنوعیت ها و فعالیت مشاغل براساس رنگ بندی ها اعلام می شود که در قصرشیرین هم با توجه به وضعیت در حال اجرا است.

فرماندار قصرشیرین از افزایش تعداد بستری ها و تست های مثبت کرونایی در این شهرستان خبر داد و افزود: احتمال تغییر وضعیت از زرد به قرمز دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: علاوه بر کنترل شهر، دو مرز خسروی و پرویزخان هم  داریم که  علاوه بر فعالیت تجاری تردد مسافر هم دارند، البته طی تعطیلات اخیر براساس دستورات ستاد ملی تردد مسافر نداشتیم.

تاتار از تردد مسافر از مرزهای قصرشیرین با شرایط ویژه و محدود خبر داد و گفت: به صورت کلی و در مرزهای شهرستان به روال عادی رفت و آمد مسافر نداریم، اما تجاری هستند که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد مسافر از مرزهای قصرشیرین با شرایط ویژه و محدود امکان دارد

تردد مسافر از مرزهای قصرشیرین با شرایط ویژه و محدود امکان دارد