مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 08:402021-08-22ورزشي

برنامه جدید رادیو گفت وگو متولد شد/ تحلیلی متفاوت بر تاثیر رسانه


سردبیر برنامه «ساعت؛ بیست و چهار و یک دقیقه» درباره این برنامه که به تازگی در رادیو گفت وگو تولید شده است توضیحاتی ارائه کرد.

- سردبیر برنامه ساعت؛ بیست و چهار و یک دقیقه درباره این برنامه که به تازگی در رادیو گفت وگو تولید شده است توضیحاتی ارائه کرد.

علیرضا داودی سردبیر و کارشناس برنامه ساعت؛ بیست و چهار و یک دقیقه درباره این برنامه جدید رادیو گفت و گو به خبرنگار مهر بیان کرد: این برنامه در 24 قسمت 60 دقیقه ای به شکل گفتگو محور و در قالب میزگرد و آیتم ها و بسته های تبیینی مباحثی را مطرح می کند که مخاطبان می توانند با تاکید بر مفاهیم و موضوعات علوم شناختی در حوزه های اقتصاد، امنیت، اجتماع، فرهنگ، سیاست، رسانه و ورزش، تکنیک هایی را که رسانه های خارجی یا عوامل و نیروهای خارجی جهت تحت تاثیر قرار دادن بینندگانشان برای رسیدن به اهداف بهره می برند، فرا بگیرند.

وی که تحصیلات کارشناسی ارشد رسانه و علوم شناختی دارد با تاکید بر چهار اتفاقی که در فرآیند این برنامه تولید می شود گفت: قدم اول نوع ورود به حوزه علوم شناختی است، زیرا بصورت عام علوم شناختی را علمی در قالب مباحث پزشکی، پیراپزشکی، فنی مهندسی، هوش مصنوعی و اتفاقات منتج از این علوم و رشته ها می دانند اما در حقیقت علوم شناختی در برنامه ساعت ساعت؛ بیست و چهار و یک دقیقه بیشتر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جدید رادیو گفت وگو متولد شد/ تحلیلی متفاوت بر تاثیر رسانه

برنامه جدید رادیو گفت وگو متولد شد/ تحلیلی متفاوت بر تاثیر رسانه