مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-22سياسي

«محمود تولایی» چهره تاثیرگذار بیوتکنولوژی کشور شد


همزمان با افتتاحیه چهارمین همایش بین المللی و دوازدهمین کنگره ملی بیوتکنولوژی ایران از «محمود تولایی» به عنوان چهره تاثیرگذار بر توسعه بیوتکنولوژی کشور تقدیر شد.

- همزمان با افتتاحیه چهارمین همایش بین المللی و دوازدهمین کنگره ملی بیوتکنولوژی ایران، برگزیدگان پنجمین دوره انتخاب چهره تأثیرگذار بر توسعه بیوتکنولوژی و دانشور جوان برتر بیوتکنولوژی کشور، معرفی و جایزه زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی را دریافت کردند.

در پی فراخوان این دوره جایزه دکتر کاظمی آشتیانی، 15 نفر از چهره های بیوتکنولوژی کشور از سوی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی وانجمن ها و افراد حقوقی به عنوان نامزد دریافت این جایزه معرفی شدند که در نهایت دکتر محمود تولایی استاد تمام پایه 33 دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) به عنوان برگزیده این دوره، چهره تأثیرگذار بر توسعه بیوتکنولوژی کشور و برنده جایزه دکتر کاظمی آشتیانی شد.

ثبت سه اختراع، ثبت 11 ژن در بانک ژن جهانی، ترجمه و تدوین سه جلد کتاب تخصصی، فعالیت به عنوان مجری یا همکار در 18 پروژه تحقیقاتی، انتشار 82 عنوان مقاله نمایه شده در ISI یا سایر ایندکس های معتبر در مجلات علمی بین المللی و ده ها مقاله در مجلات داخلی و ارائه 119 مقاله در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی در کارنامه فعالیت ها و دستاوردهای علمی، پژوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمود تولایی» چهره تاثیرگذار بیوتکنولوژی کشور شد

«محمود تولایی» چهره تاثیرگذار بیوتکنولوژی کشور شد