مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-22ورزشي

تداوم تعطیلی اماکن ورزشی سرپوشیده اردبیل تا 5 شهریور


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تعطیلی اماکن و سالن های ورزشی سرپوشیده اردبیل تا پنجم شهریور ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا برادران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اماکن، سالن ها و باشگاه های ورزشی سرپوشیده تا پنجم شهریورماه همچنان تعطیل خواهند بود.

وی افزود: ورزشکاران می توانند در فضاهای باز و پارک ها و پیست های دوومیدانی فعالیت های ورزشی خود را انجام دهند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: درخصوص انجام تمرینات ورزشی ورزشکارانی که اعزامی به مسابقات هستند تمهیداتی در نظر گرفته شده که بتوانند تمرینات فشرده و اختصاصی خود را ادامه دهند تا برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کنند.

تعطیلی باشگاه های ناقض محدودیت های کرونایی برادران در خصوص نظارت های انجام گرفته در زمینه فعالیت های باشگاه ها در زمان محدودیت های کرونایی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در سراسر استان تیم های نظارتی خود را فعال کرده و اقدام به سرکشی به باشگاه ها کرده که ناظرین ما اگر تخلفی صورت گیرد، اقدام به تذکر جدی و تعطیلی باشگاه می کنند.

وی تصریح کرد: اکثر اماکن و باشگاه های ورزشی نهایت همکاری را داشته اند به خصوص باشگاه هایی که توسط اداره کل ورزش و جوانان اجاره داده شده اند ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تعطیلی اماکن ورزشی سرپوشیده اردبیل تا 5 شهریور

تداوم تعطیلی اماکن ورزشی سرپوشیده اردبیل تا 5 شهریور