مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-22اقتصادي

36 پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت در هرمزگان افتتاح می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: 36 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: 36 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می شود.

محمودرضا امیاری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی ورزشی استان در هفته دولت بیان داشت: 36پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 25میلیاردتومان در هفته دولت افتتاح می شودو اجرای برنامه فرهنگی و ورزشی در سراسر استان توسط اداره کل ورزش و جوانان، هیئت های ورزشی و سمن ها در طول هفته دولت اجرا می شود، که باتوجه به محدودیت های کرونایی این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و بعضا بصورت مجازی و وبینار برگزار می شود.

امیاری بیان کرد: هفته دولت فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، که تلاش کنیم امید رادر میان مردم زنده نگه داریم.

متولی ورزش و جوانان استان هرمزگان یادآور شد: افتتاح و بهره برداری 36 پروژه عمرانی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان شامل 33زمین چمن مصنوعی،2سالن ورزشی و 1دیوار صخره نوردی) از جمله پروژه های اداره کل ورزش و جوانان استان است که ارزش آن بالغ بر25 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت در هرمزگان افتتاح می شود

36 پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت در هرمزگان افتتاح می شود