مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 09:322021-08-22اقتصادي

یک جوان فارسی بر مسند مدیرعاملی آلومینیوم جنوب نشست


با انتصاب مدیرعامل بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور از بین نیروهای بومی فارس، امیدها به روی کار آمدن جوانان متخصص در دولت آیت الله رییسی قوت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سال 94 بود که عملیات احداث مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با هدف تأمین نیاز بازارهای داخلی و توسعه صادرات غیرنفتی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد آغاز گردید.

این مجموعه صنعتی به عنوان بزرگ ترین و مدرن ترین کارخانه آلومینیوم کشور در سال 99 زیر فشارهای سیاسی دولت روحانی به صورت نیمه تمام و عجولانه افتتاح شد، به طوری که از مجموع 258 سلول تولید آلومینیوم، با وجود گذشت بیش از یک سال و دو ماه از این افتتاح نمایشی هنوز نیمی از کارخانه به بهره برداری نرسیده و تنها قریب به 150 سلول وارد مدار تولید شده است.

بدنبال اعتراضات فراوان نسبت به عملکرد پرحاشیه و ضعیف علی عبدالله نژاد مدیرعامل قبلی آلومینیوم جنوب، سهامداران سالکو از سال گذشته چندین بار قصد داشتند مدیرعامل این شرکت را تغییر دهند، اما هربار با ممانعت یک مقام عالی رتبه در دولت روحانی مواجه شده و عبدالله نژاد که بدون هیچ سابقه تخصصی صنعتی به این کرسی تکیه زده بود، همچنان به مدیریت خسارت بار خود ادامه می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک جوان فارسی بر مسند مدیرعاملی آلومینیوم جنوب نشست

یک جوان فارسی بر مسند مدیرعاملی آلومینیوم جنوب نشست