مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-22سياسي

تحولات افغانستان/وزیرخارجه ژاپن در ایران/ادامه بررسی صلاحیت ها


تحولات افغانستان/ بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس/ سفر وزیر خارجه ژاپن به تهران/ کرونا ویروس از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

- تحولات افغانستان/ بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس/ سفر وزیر خارجه ژاپن به تهران/ کرونا ویروس از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارزیابی یک کارشناس مسائل افغانستان درباره رویکرد جامعه جهانی نسبت به تحرکات احمد مسعود پسر احمدشاه مسعود در دره پنج شیر افغانستان برای مقابله با طالبان در صدر اخبار پربازدید امروز قرار گرفت.

هم اعلام کرده است که به منظور رایزنی درباره اوضاع افغانستان و به قدرت رسیدن طالبان از روز 24 اوت (دوم شهریورماه) به ایران و چند کشور دیگر همسایه افغانستان از جمله تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان سفر خواهد کرد.

نمایندگان مجلس که از صبح روز گذشته جلسات خود را به منظور بررسی برنامه های پیشنهادی دولت سیزدهم و همچنین صلاحیت وزرای پیشنهادی آغاز کرده اند، پس از بررسی کلیات برنامه های دولت وارد بررسی صلاحیت وزرا بر اساس حروف الفبا شدند و بر این اساس وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اولین وزیری بود که صلاحیتش مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولات افغانستان/وزیرخارجه ژاپن در ایران/ادامه بررسی صلاحیت ها

تحولات افغانستان/وزیرخارجه ژاپن در ایران/ادامه بررسی صلاحیت ها