مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-22دانش

ارائه فرصت مطالعاتی توسط پژوهشگاه قوه قضاییه به دانشجویان و اعضای هیئت علمی


پژوهشگاه قوه قضاییه به منظور حل علمی معضلات و مشکلات دستگاه قضایی، به اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشجویان دکتری فرصت مطالعاتی اعطا می کند.

- درنظر دارد در راستای ایجاد تعامل و تقویت ارتباط بین قوه قضاییه و مراکز علمی و تحقیقاتی و به منظور عملیاتی و کاربردی کردن دانش و یافته های دانشجویان دکتری و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در مسائل حقوقی و قضایی، شرایط استفاده از فرصت مطالعاتی در این پژوهشگاه را فراهم کند.

بهره گیری از توان و ظرفیت علمی دانشجویان دکتری و اعضای هیات علمی در حل مسائل دستگاه قضایی و آشنایی آنان با مشکلات و معضلات قوه قضاییه، ترغیب پژوهشگران به انجام تحقیقات در محور های مرتبط با نیاز های عینی دستگاه قضایی، استفاده موثر و مفید از امکانات و بانک های اطلاعاتی قوه قضاییه، انتقال یافته های جدید دانش و فناوری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به دستگاه قضایی از دیگر اهداف پژوهشگاه قوه قضاییه در اعطای فرصت مطالعاتی به دانشجویان دکتری و اعضای هیات علمی است.

پژوهشگاه قوه قضاییه ضمن فراهم کردن دسترسی پذیرفته شدگان به اطلاعات و داده های پژوهشی مورد نیاز، از تجارب آن ها در حوزه های تخصصی مرتبط با نظام مسائل قوه قضاییه بهره گرفته و دستاورد های آنان را برای بهره برداری قضات، مدیران قوه قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه فرصت مطالعاتی توسط پژوهشگاه قوه قضاییه به دانشجویان و اعضای هیئت علمی

ارائه فرصت مطالعاتی توسط پژوهشگاه قوه قضاییه به دانشجویان و اعضای هیئت علمی