مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 10:002021-08-22سياسي

تلاش کنیم فرزندانمان را در مکتب اهل بیت تربیت کنیم


یک پیرغلام دستگاه اهل بیت (ع) گفت: وقتی فرزندانمان را در مراسمات مذهبی با خود همراه می کنیم در واقع میکوشیم آنان را پای مکتب اهل تربیت کنیم.

- خبرنگار مهر در رابطه به خدمت در دستگاه اهل بیت اظهار کرد: فعالیت خود را به عنوان قاری قرآن آغاز کردم و در طی سال های متعدد مقام های بسیاری را به دست آوردم.

این پیر غلام دستگاه اهل بیت (ع) اذعان کرد: پدربزرگم استاد مکتب قرآن بود و همین امر سبب شد تا من دروس قرآنی به ویژه صوت و لحن را به نحو احسنت بیاموزم و در کنار پدربزرگ با مکتب قرآن نیز انس بگیرم.

وی افزود: با گذشت زمان در کنار قرآن ادعیه خوانی و مداحی در دستگاه اهل بیت را نیز آغاز کردم و از همان ابتدای کار به عنوان مداح کاروان عازم سفرهای زیارتی می شدم که این توفیقات را تنها از دستگاه اهل بیت می دانم.

این مداح گفت: از کودکی آرزو داشتم زائر خانه ی خدا باشم هر چند که این آرزو در سن نوجوانی و جوانی جز محالات بود اما زمانی که 18 سالم شدم به عنوان قاری مطرح استان از سوی اداره اوقاف عازم مکه شدم.

وی ادامه داد: از کرامات اهل بیت در این 30 سال دوران خدمتم کم ندیده ام و مرا همین بس که خدمت به خاندان عصمت و طهارت سبب آرامش زندگی من است و به صراحت می توانم بگویم که به مدد اهل بیت تمام مشکلات من برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کنیم فرزندانمان را در مکتب اهل بیت تربیت کنیم

تلاش کنیم فرزندانمان را در مکتب اهل بیت تربیت کنیم