مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-22سياسي

تاراج سرمایه کهگیلویه و بویراحمد/ کشف چوب و ذغال قاچاق از قاچاقچیان


غلام حسین حکمتیان اصل در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: مامورین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان برحسب وظیفه ذاتی خود در خصوص حفاظت و حراست از انفال بصورت شبانه روز در حال رصد حوزه های حفاظتی هستند و در تعطیلات کرونایی یک هفته اخیر نیز به صورت شبانه روزی پای کار بودند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مامورین منابع طبیعی در ایام تعطیلات اخیر با برنامه ریزی و تشدید گشت و کنترل حفاظتی در شهرستان بویراحمد اقدام به توقیف دو دستگاه خودروی سنگین حامل هیزم به وزن 4 تن که جهت فروش به شهرستان های همجوار در حال تردد بودند کردند.

   این مسئول بیان کرد: همچنین در بررسی از 4 خودروی سبک،  ذغال به مقدار 400 کیلو و یک  دستگاه اره موتوری از متخلفین کشف و ضبط شد و متخلفین برای تشکیل پرونده به دادسرا و خودروها به پارکینگ منتقل شدند .

حکمتیان اصل در ادامه افزود: مامورین منابع طبیعی ساعت 12 شب روز گذشته در ایست و بازرسی منطقه دشتک دیشموک به یک دستگاه نیسان سایپا که از منطقه آجم به سمت دهدشت در حرکت بود برخوردند و بعد از توقف و بازرسی مشخص شد حامل ذغال قاچاق است.

این مسئول عنوان کرد: این خودرو به اداره منابع طبیعی دیشموک منتقل و مشخص شد تعداد 35 کیسه ذغال قاچاق با خود به همراه دارد که بعد از مشخص شدن وزن ذغال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاراج سرمایه کهگیلویه و بویراحمد/ کشف چوب و ذغال قاچاق از قاچاقچیان

تاراج سرمایه کهگیلویه و بویراحمد/ کشف چوب و ذغال قاچاق از قاچاقچیان