مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-22سياسي

فرزندان خود را در مکتب اهل بیت تربیت کنیم


یک پیرغلام اهل بیت (ع) گفت: وقتی فرزندانمان را در مراسم مذهبی با خود همراه می کنیم در واقع می کوشیم آنان را پای مکتب اهل تربیت کنیم.

- قزوین-یک پیرغلام اهل بیت (ع) گفت: وقتی فرزندانمان را در مراسم مذهبی با خود همراه می کنیم در واقع می کوشیم آنان را پای مکتب اهل تربیت کنیم.

داوود خدادادی در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه به خدمت در دستگاه اهل بیت اظهار کرد: فعالیت خود را به عنوان قاری قرآن آغاز کردم و در طی سال های متعدد مقام های بسیاری را به دست آوردم.

این پیر غلام دستگاه اهل بیت (ع) اذعان کرد: پدربزرگم استاد مکتب قرآن بود و همین امر سبب شد تا من دروس قرآنی به ویژه صوت و لحن را به نحو احسنت بیاموزم و در کنار پدربزرگ با مکتب قرآن نیز انس بگیرم.

وی افزود: با گذشت زمان در کنار قرآن ادعیه خوانی و مداحی در دستگاه اهل بیت را نیز آغاز کردم و از همان ابتدای کار به عنوان مداح کاروان عازم سفرهای زیارتی می شدم که این توفیقات را تنها از دستگاه اهل بیت می دانم.

این مداح گفت: از کودکی آرزو داشتم زائر خانه ی خدا باشم هر چند که این آرزو در سن نوجوانی و جوانی جز محالات بود اما زمانی که 18 سالم شدم به عنوان قاری مطرح استان از سوی اداره اوقاف عازم مکه شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان خود را در مکتب اهل بیت تربیت کنیم

فرزندان خود را در مکتب اهل بیت تربیت کنیم