مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-22سياسي

استقبال گرم عزاداران حسینی در اوگاندا از مداح ایرانی


عزاداران سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در کامپالا از قرائت زیبا و جذاب زیارت عاشورا توسط مداح کشورمان محمد لطفی استقبال گرم به عمل آوردند.

- ، انجمن اسلامی شیعیان اثنی عشری اوگاندا همزمان با عاشورای امام سوم مسلمانان و آزادگان جهان به منظور ترویج پیام های قیام سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور رایزن فرهنگی ایران در این کشور و جمعی از شخصیت های دینی، علمی و فرهنگی مراسم ویژه ای در کامپالا برگزار کرد.

در این مراسم مداح کشورمان محمد لطفی، ایرانی مقیم اوگاندا، ضمن قرائت زیارت عاشورا به ذکر برخی از مصائب وارده بر سالار شهیدان، اهل البیت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و یاران با وفایشان را پرداخت.

محمدرضا قزلسفلی رایزن فرهنگی ایران در اوگاندا سخنران این مراسم بود.

وی در بخشی از صحبت های خود ضمن اشاره به علل قیام کربلا گفت: احیای نماز و فریضه امر به معروف و نهی از منکر، استقامت و آزادی خواهی، حفظ کرامت و عزت نفس، بصیرت، بیداری، شجاعت، اخلاص، آزادگی و ایثار از جمله درس ها و پیام های قیام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است.

وی ضمن قرائت و ترجمه چند حدیث انسان ساز و تمدن آفرین از سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: تنها راه نجات از همه مشکلات و بحران های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گرم عزاداران حسینی در اوگاندا از مداح ایرانی

استقبال گرم عزاداران حسینی در اوگاندا از مداح ایرانی