مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 11:402021-08-22سياسي

رسانه های انقلابی با غول های رسانه ای دنیا مقابله کنند


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: رسانه های انقلابی باید راه های مقابله با جریان غول های رسانه ای دنیا را پیدا کنند و به جنگ با آنها بپردازند.

- اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: رسانه های انقلابی باید راه های مقابله با جریان غول های رسانه ای دنیا را پیدا کنند و به جنگ با آنها بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوارپور بعد از ظهر امروز یکشنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران که در تالار امام خامنه ای مجموعه فجر اهواز برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای ایران به خصوص شهدای مدافع حرم و رسانه اظهار کرد: امروزه در دنیا یکی از موضوعات بسیار مهم در برشماری مؤلفه های قدرت است که سرزمین یکی از آنهاست؛ کشوری که سرزمینی وسیع و قابل دفاع داشته باشد به عنوان یکی از مؤلفه های قدرت برای آن کشور برشماری می شود.

وی افزود: دومین مؤلفه آن جمعیت است؛ داشتن یک جمعیت بومی، فعال و جوان برای کشور از مؤلفه های قدرت هر کشوری محسوب می شود؛ همچنین نیروهای مسلح قدرتمند متکی بر توانمندی های بومی آن کشور از مؤلفه های قدرت محسوب می شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: داشتن ظرفیت های اقتصادی پایدار که می تواند در حوادث سخت بنیه اقتصادی کشور را پایدار نگه دارد، جزو مؤلفه های قدرت است؛ البته موارد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های انقلابی با غول های رسانه ای دنیا مقابله کنند

رسانه های انقلابی با غول های رسانه ای دنیا مقابله کنند