مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 11:462021-08-22اقتصادي

ظرفیت تزریق واکسن کرونا در رزن روزانه 1500 دوز است


هم اکنون روزانه 400 دوز واکسن در شهرستان رزن تزریق می شود در حالیکه ظرفیت تزریق واکسن در شهرستان رزن روزانه 1500 دوز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس این شهرستان از بسیج همه ادارات شهرستان رزن برای تأمین تجهیزات مورد نیاز مراکز واکسیناسیون و خودرو جهت انجام واکسیناسیون در روستاها خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون روزانه 400 دوز واکسن در شهرستان رزن تزریق می شود در حالی که ظرفیت تزریق واکسن در شهرستان رزن روزانه 1500 دوز است.

وی با اشاره به همکاری خوب اصناف شهرستان رزن در اجرای محدودیت ها کرونایی و تعطیلی واحدهای صنفی افزود: علیرغم تأکیدات فراوان مبنی بر عدم مسافرت در تعطیلات متأسفانه شاهد حضور مسافران در شهرستان بودیم که توسط نیروی انتظامی اعمال قانون شد.

فرماندار رزن خاطرنشان کرد: در پیک پنجم شاهد افزایش چشمگیر مبتلایان و بستری سپری شده است افزود: بیش از 400 نفر از مردم شهرستان رزن مبتلا به این بیماری شده اند.

رییس مرکز بهداشت رزن گفت: متأسفانه ظرفیت تخت های بیمارستان در حال تکمیل است، و ممکن است با عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ما دچار اختلال در خدمت رسانی شویم.

وی با عنوان اینکه خوشبختانه با واکسیناسیونی که در شهرستان صورت گرفته، میزان مرگ و میر، به ویژه در سالمندان کاهش یافته است افزود: مرگ ومیر بیشتر در افرادی است که واکسن کرونا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تزریق واکسن کرونا در رزن روزانه 1500 دوز است

ظرفیت تزریق واکسن کرونا در رزن روزانه 1500 دوز است