مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 11:552021-08-22اقتصادي

خط تولید کارخانه قدیمی کاشی اصفهان جان دوباره می گیرد/ بازگشت 300 کارگر به شغل خود


درجهت رونق تولید و بالا بردن کیفیت کاشی و باز گرداندن اعتبار اولیه در تولید کاشی دیواری بزودی این دستگاه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

- محمدحسین شهسواری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نجف آباد عنوان کرد: برای خرید بهترین و آخرین مدل چاپگر دیجیتال دوخطه کاشی ساخت کشور اسپانیا بیش از 100 میلیارد ریال هزینه شده و با راه اندازی تمامی خطوط تولید کاشی این مجموعه با چاپ دیجیتالی جدید کارخانه کاشی اصفهان تولدی دوبار خواهد داشت.

مدیر کارخانه کاشی اصفهان در ادامه افزود: تمامی خطوط این واحد صنعتی و تجهیزات آن با نظارت مهندسین و تکنسین های شرکت ساکمی ایتالیا در حال اوورهال است که بیش از 400 میلیارد ریال برای بازسازی و اوورهال خطوط هزینه شده است.

وی اعلام داشت: از تیرماه سال 99 که این مجموعه صنعتی را تحویل گرفته ایم تاکنون 300 نفر از نیروهای قدیمی کارخانه که بخاطر بحران های به وجود آمده و تعطیلی خطوط کارخانه دچار مشکل شده بودند مجددا به کار تولید برگشته اند و در ماه های اخیر قریب به یک صد و سی نیروی جدید نیز در این کارخانه بکار گرفته شده و در صورت تداوم حمایت مسئوولان شهرستان و استان در جهت توسعه تولید و ایجاد اشتغال تا پایان سال سیصد نیروی دیگر نیز که عمده شان بومی منطقه خواهند بود، در این مجموعه مشغول به کار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید کارخانه قدیمی کاشی اصفهان جان دوباره می گیرد/ بازگشت 300 کارگر به شغل خود

خط تولید کارخانه قدیمی کاشی اصفهان جان دوباره می گیرد/ بازگشت 300 کارگر به شغل خود