مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 12:002021-08-22پزشكي

درمان بیمار کرونایی با 95 درصد درگیری ریه در بابل/ ایلیا با پدر به خانه رفت + فیلم


در میان این همه خبرهای بد کرونایی و مرگ و میر روزانه تعداد زیادی از هموطنان مان، بیمار کرونایی با درگیری 95 درصدی ریه در بیمارستان روحانی بابل درمان و با حال مساعد روانه خانه خود می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شرایط این روزهای کشور و استان مازندران از لحاظ  بیماری کرونا بحرانی است و روزانه تعداد زیادی از هموطنانمان بر اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند.

اما در میان این خبرهای ناخوشایند از مرگ و میر بیماران کرونایی خبری خوشحال کننده از درمان بیمار کرونایی در بیمارستان روحانی شهرستان بابل به گوش می رسد که امید را در دل افرادی که این خبر را می شوند زنده می کند.

خبر این است، بیمار کرونایی با 95 درصد درگیری ریه در بیمارستان روحانی بابل درمان و ترخیص شد، این بیمار که در روزهای اول بستری، اصلا شرایط مساعدی نداشت و حتی تا مرز لوله گذاری هم پیش رفته بود با تلاش فرشتگان سلامت و دعای مردم در بیمارستان آیت الله روحانی بابل درمان و با حال عمومی خوب ترخیص شد.

تصویری می بیند که بسیار برای افرادی که این صحنه را می دیدند متاثر کننده بود، این پدر بعد از 14 سال چشم انتظاری صاحب فرزند شده بود که در هنگام به دنیا آمدن فرزندش با حال عمومی نامساعد در بیمارستان بستری بود و بی قراری می کرد، حال با شکست دادن کرونا و با حال خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان بیمار کرونایی با 95 درصد درگیری ریه در بابل/ ایلیا با پدر به خانه رفت + فیلم

درمان بیمار کرونایی با 95 درصد درگیری ریه در بابل/ ایلیا با پدر به خانه رفت + فیلم