مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 12:102021-08-22سياسي

نامه یک نماینده به رییسی در مورد حقوق از کارافتادگان و بیمه تامین اجتماعی


مقتدایی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی نامه ای به سید ابراهیم رییسی ریییس جمهور درخواست کرد که در نحوه محاسبه حقوق از کارافتادگان و بیمه تامین اجتماعی تجدیدنظر شود.

- جی پلاس؛ متن نامه عباس مقتدایی (نماینده اصفهان) به حجت الاسلام ابراهیم رییسی (رییس جمهور) و محمد مخبر (معاون اول رییس جمهوری) به شرح زیر است: جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر رییسی جناب آقای دکتر مخبر با سلام و احترام همانگونه که مستحضرید، افرادی در کشور هستند که بر اثر حادثه از کار افتاده شده اند و تحت پوشش بیمه می باشند.

برای مثال فردی بر اثر سانحه کارگری، چشم و بینایی خود را از دست داده و دیگر امکان کار ندارد و تعداد سنوات آن به انداره ای نیست که قابل توجه باشد و بر این اساس مستمری پایین و غیرقابل توجهی دریافت می کنند.

از کارافتادگان و بیمه شدگان اجباری به واسطه شرایط خاصی که دارند نیازمند توجه بیش از پیش دولت محترم می باشند و در هر صورت نباید کارگر خدومی که به واسطه یک آسیب و یا حادثه کاری دیگر توان کار ندارد، امروز به واسطه حقوق اندک، دچار مشکلات معیشتی باشد و سازمان های بیمه ای همچون تامین اجتماعی نیز در محاسبه حقوق، به آنان توجه لازم را نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه یک نماینده به رییسی در مورد حقوق از کارافتادگان و بیمه تامین اجتماعی

نامه یک نماینده به رییسی در مورد حقوق از کارافتادگان و بیمه تامین اجتماعی