مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 12:252021-08-22پزشكي

تعداد مراکز تزریق رمدسیویر در مشهد به 18 مرکز افزایش یافت


دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور گسترش خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا، تعداد مراکز تزریق رمدسیویر در مشهد به 18 مرکز افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر حمیدرضا رحیمی اظهار کرد: با افزوده شدن مراکز هلال احمر واقع در میدان ده دی، خیابان رازی و تقاطع شریعتی و حجاب، تعداد مراکز تزریق رمدسیویر به 18 مرکز افزایش یافته است.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر تزریق رمدسیویر در بیمارستان های بنت الهدی، امام سجاد(ع)، ثامن الائمه(ع) ناجا، رضوی، شمس الشموس، 22 بهمن، فارابی، آریا، ناظران،17 شهریور، جواد الائمه(ع) و کلینیک های ولیعصر، سیدی، کرامت رضوی و شهدای مدافع سلامت و مراکز هلال احمر انجام می شود.

وی با بیان اینکه تلاش شده است در تمام مناطق شهر مراکز تزریق رمدسیویر راه اندازی شود تا دسترسی بیماران با سهولت بهتری صورت گیرد، تصریح کرد: علاوه بر این 23 داروخانه نیز در نقاط مختلف شهر مسؤولیت توزیع رمدسیویر را برعهده دارند.

دکتر رحیمی از تمامی شهروندان خواست در صورت کوچکترین علائم مشکوک به کرونا، ضمن تماس با سامانه 191 به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا و یا درمانگاه های عمومی سطح یک مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مراکز تزریق رمدسیویر در مشهد به 18 مرکز افزایش یافت

تعداد مراکز تزریق رمدسیویر در مشهد به 18 مرکز افزایش یافت