مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 12:352021-08-22حوادث

قاتل در شهرستان شوش از قصاص رهایی یافت


اعضای شعبه ویژه عشایر شورای حل اختلاف این شهرستان با تلاش خود توانستند که قاتلی را پس از 13 سال در انتظار اجرای حکم قصاص، - از چوبه دار نجات بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسکندر خطایی عصر امروز یکشنبه در خصوص جزییات این خبر اظهار کرد: سال 1387 در نزاعی یک نفر در شوش به قتل می رسد و پس از این حادثه بین خانواده قاتل و مقتول اختلاف شدیدی به وجود می آید.

رییس دادگستری شوش ادامه داد: اولیای دم به دنبال انتقام از خانواده قاتل بودند که به واسطه خیران، مصلحان و برخی از اعضای شورای حل اختلاف و همچنین بزرگان این خانواده مسیر قانونی را بر انتقام ترجیح دادند که پس از دستگیری قاتل و در مراحل قانونی به قصاص نفس محکوم شد.

وی افزود: در این 13 سال خانواده قاتل بزرگان و خیران زیادی را واسطه قرار دادند تا بلکه اولیای دم را راضی به عفو و بخشش فرزند خود کنند ولی نتیجه ای حاصل نشد اما با اعلام پشیمانی قاتل از بزه خود و درخواست کمک از شورای حل اختلاف شوش و با دستور قضایی، پرونده برای ایجاد صلح و سازش به شعبه ویژه عشایر شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع داده شد.

رییس دادگستری شوش گفت: اولیای دم در این 13 سال به اجرای حکم قصاص قاتل فرزند خود اصرار داشتند ولی با ورود اعضای شعبه ویژه عشایر شورای حل اختلاف این شهرستان روزنه امیدی گشوده شد و بلافاصله با برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل در شهرستان شوش از قصاص رهایی یافت

قاتل در شهرستان شوش از قصاص رهایی یافت