مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 12:402021-08-22سياسي

کیفیت آب آشامیدنی روستایی خوزستان باید به استاندارد نزدیک شود


لازم است برای هماهنگی بیشتر بین مرکز بهداشت و شرکت آبفای استان خوزستان در رسیدگی به وضعیت آب روستایی، یک کارگروه تشکیل و کیفیت آب آشامیدنی اصلاح شود تا به حد استاندارد نزدیک تر شویم.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: لازم است برای هماهنگی بیشتر بین مرکز بهداشت و شرکت آبفای استان خوزستان در رسیدگی به وضعیت آب روستایی، یک کارگروه تشکیل و کیفیت آب آشامیدنی اصلاح شود تا به حد استاندارد نزدیک تر شویم.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی که امروز (31 مردادماه) برگزار شد، با اشاره به مشکلات بهداشتی فاضلاب در استان خوزستان اظهار کرد: نقاط بحرانی سیستم فاضلاب مدنظر مرکز بهداشت باید به شرکت آبفا اعلام شود و به صورت مشترک بازدید میدانی صورت گیرد.

برای اینکه نظرها یکسان شود لازم است که هماهنگی بین دو طرف ایجاد شود و دستگاه های اجرایی باید به موقع وارد عمل شوند و کار را انجام دهند و در غیر این صورت ناکارآمدی آن ها را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: لازم است برای هماهنگی بیشتر بین مرکز بهداشت و شرکت آبفای استان خوزستان در رسیدگی به وضعیت آب روستایی، یک کارگروه تشکیل و کیفیت آب آشامیدنی اصلاح شود تا به حد استاندارد نزدیک تر شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت آب آشامیدنی روستایی خوزستان باید به استاندارد نزدیک شود

کیفیت آب آشامیدنی روستایی خوزستان باید به استاندارد نزدیک شود