مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 13:402021-08-22اقتصادي

بازگشت دوباره نقدینگی به بورس


یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به تلاش دولت برای بهبود معاملات بازار سرمایه، گفت: این مساله که دولت به دنبال اعتمادسازی در بین مردم برای سرمایه گذاری در بورس است، - ، داود رزاقی به بهبود روند معاملات بورس و عوامل تاثیرگذار بر آن اشاره کرد و افزود: صحبت رییس جمهوری در مراسم تنفیذ در خصوص ایجاد ثبات در معاملات بورس از جمله مسایل با اهمیت و تاثیرگذاری تلقی می شود که نشان از درجه اهمیت این بازار برای دولت دارد.

این اظهارات توانست بار دیگر اعتمادها را برای سرمایه گذاری در بورس بازگرداند و شاهد ورود نقدینگی های در اختیار مردم به این بازار باشیم.

وی اظهار کرد: این مساله که دولت به دنبال اعتمادسازی در بین مردم جهت سرمایه گذاری در بورس است به عنوان مساله ای مهم در بین مردم برای ورود دوباره نقدینگی ها به این بازار تلقی می شود.

رزاقی با بیان اینکه توجه و تلاش دولت جدید برای بهبود و جبران وقایع رخ داده در معاملات بازار، امری کاملا بدیهی است، خاطرنشان کرد: رفتارهای هیجانی سهامداران در بازار برای جلوگیری از ضرر و زیان های احتمالی نشان داد که اعتماد به سرمایه گذاری دربازار سرمایه می تواند به راحتی دستخوش ترس و ناامنی شود و نقدینگی هایی که می توانند جذب توسعه ظرفیت صنایع و شرکت های فعال در این حوزه شوند و به سمت سایر بازارهای غیرمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت دوباره نقدینگی به بورس

بازگشت دوباره نقدینگی به بورس