مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 17:112021-08-22اقتصادي

چند پیشنهاد برای خرید محصول خرمای امسال خوزستان


حدود 10 هزار تن محصول خرما در استان خوزستان از سال گذشته در انبارها و سردخانه ها باقی مانده است که درخواست کرده ایم دولت تسهیلات ارزان قیمتی ارائه کند تا بتوان مطالبات نخلداران را به آن ها پرداخت کرد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: حدود 10 هزار تن محصول خرما در استان خوزستان از سال گذشته در انبارها و سردخانه ها باقی مانده است که درخواست کرده ایم دولت تسهیلات ارزان قیمتی ارائه کند تا بتوان مطالبات نخلداران را به آن ها پرداخت کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با تولیدکنندگان و خریداران خرما در خوزستان که شامگاه یکشنبه (31 مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: پس از جلسات کارشناسی زیادی که با مجموعه نخلداران و خریداران خرما برگزار شد، مذاکرات تلفنی و نامه نگاری هایی نیز با وزارت جهاد کشاورزی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امروز در جلسه ای با نخلداران، اتاق بازرگانی و خریداران خرما، بحث مفصلی در خصوص خرید خرما از نخلداران داشتیم.

استاندار خوزستان گفت: برای بحث تعیین قیمت خرید خرما، چند پیشنهاد به سازمان تعاون روستایی ارسال کردیم تا در شورای تعیین قیمت مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: حدود 10 هزار تن محصول خرما در استان خوزستان از سال گذشته در انبارها و سردخانه ها باقی مانده است که درخواست کرده ایم دولت تسهیلات ارزان قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پیشنهاد برای خرید محصول خرمای امسال خوزستان

چند پیشنهاد برای خرید محصول خرمای امسال خوزستان