موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 18:372021-08-22ورزشي

دهان باز مردم زیر خط فقر مقابل قیمت های نجومی فوتبالیست ها!


باشگاه های ایرانی در حالی وارد فصل نقل و انتقالات شده اند که با قیمت های 10 تا 15 میلیاردی برخی بازیکنان نسبتا معمولی رو به رو شده و با برخی از آن ها هم قرارداد امضا کرده اند! - گروه ورزشی جی پلاس؛ جنگ واقعی برای قهرمانی و موفقیت در فصل آینده لیگ برتر از حالا آغاز شده است و باشگاه ها با دروی بازیکنان شاخص و کارآمد بازار در حال بستن بار خود برای 9 ماه فوتبالی هستند.

با تعطیلی فوتبال باشگاهی، تکاپوی لیگ برتری ها برای جذب بازیکنان جدید همچنان ادامه دارد و در این بین آن چه به طور مکرر به گوش می رسد، شایعه درخواست های مالی کلان و وحشتناک از سوی بازیکنان است.

گزارش ها از قیمت های رد و بدل شده در بازار به شکلی است که بازیکنان به قراردادهای کمتر از 10 میلیارد تومان نگاه هم نمی کنند و اخیرا شایعاتی درباره دستمزدهای 13 تا 15 میلیارد تومان به بازیکنان کاملا معمولی و بدون بازی ملی منتشر شده است.

حتی در روزهای اخیر خیلی از باشگاه ها بعد از مذاکرات گوناگون با بازیکنان مدنظر خود و شنیدن مبالغ چند 10 میلیارد تومانی، بازار را دست خالی ترک کرده اند.

در واقع پر بیراه نیست که تا همین الان خیلی از تیم ها هیچ توافقی با بازیکنان جود خود انجام نداده اند و منتظرند باد بازار بخوابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهان باز مردم زیر خط فقر مقابل قیمت های نجومی فوتبالیست ها!

دهان باز مردم زیر خط فقر مقابل قیمت های نجومی فوتبالیست ها!