مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 23:502021-08-22اقتصادي

تکلیف قیمت مسکن ملی روشن شد/ برنامه شهرک سازی در کدام استان هاست؟


طبق گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، نرخ مبنای قرارداد ساخت مسکن ملی در شهرهای جدید همان نرخی است که در ابلاغیه شورای عالی مسکن اعلام شده که حدود دو میلیون و 700 هزار تومان برای هر مترمربع است.

- معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نرخ مبنای قرارداد ساخت مسکن ملی در شهرهای جدید اظهار داشت: در حال حاضر مبنا همان نرخی است که در ابلاغیه شورای عالی مسکن اعلام شده که حدود دو میلیون و 700 هزار تومان برای هر مترمربع است، اما پروژه مسکن ملی هم مانند تمام پروژه ها مشمول تعدیل قیمت سازمان برنامه و بودجه می شود که طبق بند تبصره هشت قانون برنامه و بودجه در صورت تعدیل قیمت شرکت عمران امکان هزینه کرد را دارد.

حبیب اله طاهرخانی درباره روش تأمین اعتبارات احداث مسکن و فضاهای عمومی، آموزشی درمانی و خدماتی نواحی مسکونی در شهرهای جدید اظهار داشت: در مجموعه شهرهای جدید مدل مالی نوینی پیاده سازی و اجرا شد تحت عنوان مشارکت از طریق بخش خصوصی در مرکز محلات و نواحی شهر.

در این مدل تأمین مالی، بسته های مختلف سرمایه گذاری آماده شد که هر یک از این بسته ها حاوی واحدهای مسکونی، مرکز و واحدهای تجاری، فضای درمانی، فضای آموزشی، فضای فرهنگی و سرای محله، فضای سبز و کلانتری بود که به فراخوان گذاشته می شد و شرکای بخش خصوصی انتخاب و ساخت پروژه کلید می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف قیمت مسکن ملی روشن شد/ برنامه شهرک سازی در کدام استان هاست؟

تکلیف قیمت مسکن ملی روشن شد/ برنامه شهرک سازی در کدام استان هاست؟