مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 01:552021-08-22اقتصادي

سبقت ممنوع هویج از موز/ قیمت هویج هم لاکچری شد


از زمانی که پای کرونا به میان جامعه باز شد بازار میوه استان تکان خورد و مصرف میوه ها و تره بار ازجمله لیمو، سیر و این بار هویج به پرواز درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، از زمانی که پای کرونا به میان جامعه باز شد بازار میوه استان تکان خورد و مصرف میوه ها و تره بار ازجمله لیمو، سیر و این بار هویج به پرواز درآمد.

باتوجه به شرایط کرونایی تاکید بر مصرف میوه موجب افزایش تقاضا شده و همین موضوع موجب برهم زدن تعادل در نتیجه افزایش قیمت خواهد شد.

قیمت هویج طی هفته گذشته روند افزایشی به خود گرفت درحالی که از موز نیز سبقت گرفت و در لیست میوه های گران قرار گرفت.

امیرحسین فخرآوران رییس اتحادیه میوه و تره بار مرکز مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: قیمت هویج طی هفته گذشته افزایش یافت و تقاضا برای این محصول موجب ادامه روند افزایشی این محصول شد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر قیمت هویج به 23 تا 25 هزار تومان در میدان میوه و تره بار رسید، افزود: قیمت این محصول در بازار با افزایش 25 تا 35 درصدی به فروش می رسد.

 رییس اتحادیه میوه و تره بار مرکز استان مازندران با اشاره به اینکه قیمت هویج از موز هم پیشی گرفت، تصریح کرد: قیمت امروز موز 20 تا 22 هزار، سیب 16هزار، شلیل 20هزار، هلو 14هزار ، شابلون 20هزار، انگور 15هزار، گوجه 5هزار، پیاز 4ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبقت ممنوع هویج از موز/ قیمت هویج هم لاکچری شد

سبقت ممنوع هویج از موز/ قیمت هویج هم لاکچری شد