مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 02:402021-08-22اقتصادي

آبرسانی 61میلیون لیتر آب باتانکر بین شهروندان اصفهانی


سخنگوی شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: از 10 خرداد تا ابتدای شهریور امسال 60 میلیون و 852 هزار لیتر آبرسانی سیار بوسیله تانکر در این استان انجام شد که در طول 55 سال اخیر بی سابقه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهرداد خورسندی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حجم آب در قالب پنج هزار و 669 تردد تانکر در 57 شهر و 380 روستای استان توزیع شد.

وی با بیان میزان متوسط تولید آب آشامیدنی در استان 13 هزار و 800 لیتر بر ثانیه، خاطرنشان کرد: مقدار مصرف آب در برخی ساعات افزون بر 18 هزار لیتر است.

خورسندی، دلیل اصلی رشد فزاینده آبرسانی سیار در سالجاری را افزایش بی سابقه گرمای هوا و مصرف بیشتر آب عنوان کرد و افزود: متوسط دمای بهار و تابستان امسال بیش از سال های گذشته بوده است.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب اصفهان با اشاره به کسری آب آشامیدنی بین سه هزار و 200 تا چهار هزار و 300 لیتر در ثانیه دراستان، اظهارداشت: آبرسانی سیار با هدف جبران میزان کسری در مناطق شهری و روستایی انجام شد.

خورسندی با یادآوری افزایش بی سابقه دمای هوا در نیمه خرداد و آغاز تنش آبی در منطقه، تصریح کرد: همین امر کاهش فشار و قطعی آب در شبکه را در بسیاری از مناطق شهری و روستایی به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی 61میلیون لیتر آب باتانکر بین شهروندان اصفهانی

آبرسانی 61میلیون لیتر آب باتانکر بین شهروندان اصفهانی