مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 02:402021-08-22اقتصادي

نمایشگاه توانمندیهای ایران در سوریه برگزار می شود


رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوریه از برگزاری نمایشگاه توانمندی های ایران در سوریه در آبان ماه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و سوریه از برگزاری نمایشگاه توانمندی های ایران در سوریه در آبان ماه خبر داد.

کیوان کاشفی گفت: مجوز برگزاری این نمایشگاه توسط وزارت اقتصاد سوریه صادر شده و شرکت نمایشگاه بین المللی ایران و اتاق مشترک ایران و سوریه در برگزاری آن همکاری خواهند داشت.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران ابراز امیدواری کرد، با اخذ مجوزهای مربوط و تخصیص مشوق های صادراتی برای شرکت کنندگان بتوانیم این نمایشگاه را در آبان ماه برگزار کنیم.

وی از اهمیت این نمایشگاه برای افزایش مبادلات اقتصادی بین دو کشور یاد کرد و افزود: فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی ها و محصولات تولیدی کشور ایران در این نمایشگاه بوجود خواهد آمد.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه سپس با تاکید بر لزوم افزایش تعاملات اقتصادی بین ایران و سوریه، این مهم را نیازمند همکاری های دو کشور و فراهم کردن برخی زیرساخت ها دانست.

کاشفی از مذاکرات فشرده و مداوم مسئولین دو کشور برای تسریع در امر حمل و نقل بین ایران و سوریه، افزایش پروازها، امکان انجام تبادلات مالی بین بانک ها و صرافی های دو کشور خبر داد که مجموع این موارد گامی مهم برای بهبود تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه توانمندیهای ایران در سوریه برگزار می شود

نمایشگاه توانمندیهای ایران در سوریه برگزار می شود