مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 02:552021-08-22ورزشي

ممنوعیت اعزام ورزشکاران برای جراحی به خارج از کشور


از این پس روند درمان و جراحی ورزشکاران در رشته های مختلف به طور کامل در داخل کشور انجام خواهد شد در غیر اینصورت مسئولان هیچ مسئولیتی بابت آنها و شرایط شان بر عهده نمی گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جراحی و درمان یکی از مواردی است که بعضا ورزشکاران به خاطر آن چند هفته ای را خارج از کشور به سر می برند و همین مسئله به خصوص در شرایط اقتصادی امروز بار مالی سنگینی روی دست ورزش و مدیرانش می گذارد.

این موضوع به خصوص در آستانه رویدادهایی بزرگ و جهانی خیلی بیشتر از همیشه مشهود می شود کمااینکه طی یکی دو سال گذشته برخی ورزشکاران به بهانه المپیک و رسیدن به این رویداد، با بودجه ای خارج از فدراسیون خود اعزام برون مرزی داشتند.

از جمله این ورزشکاران احسان حدادی بود که به بهانه درمان عارضه خارپاشنه هزینه یورویی سنگینی روی دست فدراسیون پزشکی ورزشی گذاشت با این حال در توکیو نتوانست با عملکردش باری از دوش کاروان ایران بردارد.

سهراب مرادی هم از ورزشکارانی بود که به خاطر المپیک با دو مرحله جراحی او در آلمان موافقت شد، البته در مورد اینکه نام وی در فهرست مسافران توکیو قرار نگرفت، صحبت های زیادی مطرح است که رسیدگی به آنها در این گزارش نمی گنجد اما به هر حال بخشی از هزینه های صرف شده در راه المپیک برای این وزنه بردار بود که به هر دلیل به حضور بی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت اعزام ورزشکاران برای جراحی به خارج از کشور

ممنوعیت اعزام ورزشکاران برای جراحی به خارج از کشور