مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 03:052021-08-22سياسي

امضای تفاهم نامه با شرکت نمایشگاه های بین المللی برای اکسپوی دبی


مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی از امضای تفاهم نامه ای با شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی درباره انجام تمامی امور مربوط به سه حوزه وزارتخانه در اکسپوی دبی خبر داد.

- ، خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی گفت: طبق این تفاهمنامه تمامی اقدامات و مسائل مربوط به سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه اکسپو دبی 2020_2021 تحت نظارت و اختیار وزارتخانه انجام می شود.

او افزود: در این دوره وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فعال تر و مؤثرتر از دوره های گذشته ظاهر خواهد شد.

با پیگری ها و تلاش های صورت گرفته از سوی ما تمامی امورات مرتبط با میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به وزارتخانه به عنوان متولی اصلی این سه حوزه واگذار شد و در نمایشگاه اکسپو دبی نیز اقدامات براساس تفاهمنامه مذکور انجام می شود.

نیکزادفر با اشاره به رویکرد برنامه ریزی ها برای حضور در اکسپو دبی بیان کرد: مقابله با ایران هراسی، نمایش پتانسیل های جذاب و منحصر به فرد میراث فرهنگی، طبیعی و ناملموس کشور، معرفی زیر ساخت های گردشگری کشور از جمله گردشگری سلامت، معرفی استارت آپ های فعال در سه حوزه، همچنین نمایش و فروش دست ساخته های غنی و سنتی صنایع دستی از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای حضور در این روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه با شرکت نمایشگاه های بین المللی برای اکسپوی دبی

امضای تفاهم نامه با شرکت نمایشگاه های بین المللی برای اکسپوی دبی