مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 03:552021-08-23اجتماعي

شهریه آموزشی تغییر نمی کند/ اشتغال به تحصیل دانش آموزان محروم در طرح «آبا»


علیرغم مشکلات اقتصادی جامعه، در برخی موارد شاهد بی عدالتی در مبحث آموزش هستیم، به نحوی که شهریه های نجومی و غیرمصوب در بعضی مدارس دیده می شود و تعدادی از مدارس غیردولتی دریافتی های مازاد و غیرشفافی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، عدالت در بحث آموزش مقوله مهمی است، چون که بین دانش آموزان رقابت علمی ایجاد می شود و پس از طی کردن یک دوره دوازده ساله برای ورود به دانشگاه، رقابتی در قالب آزمون تستی ها می گیرند ولی در پایان نتیجه بخش نیستند، که این مسائل باید تحت رصد مدیران مربوطه باشد.

موسسان و مدیران باید شهریه خود را در سامانه مشارکت ها ثبت کنند  شهریار فولادوند رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در همین رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران، با اشاره به نحوه تعیین شهریه مدارس غیر دولتی اظهار کرد: برای تعیین شهریه مدارس غیر دولتی، شورای تعیین شهریه شهرستان، منطقه یا ناحیه بر اساس فرم های ارسالی موسسان تصمیم می گیرد.

وی افزود: مؤسس موظف است تمام شهریه های اخذ شده از اولیای دانش آموزان شامل شهریه مصوب و شهریه فعالیت های آموزشی و پرورشی مکمل، موضوع ماده 14 قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی و نحوه دریافت آنها را در راستای اجرای مواد 17 و 18 همان قانون، در سامانه تعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه آموزشی تغییر نمی کند/ اشتغال به تحصیل دانش آموزان محروم در طرح «آبا»

شهریه آموزشی تغییر نمی کند/ اشتغال به تحصیل دانش آموزان محروم در طرح «آبا»